درباره ما

پيش درآمد

از دير باز تا كنون همواره كسب علم و دانش و تبليغ و ترويج آن مورد عنايت و تاکيد بزرگان و انديشمندان اسلامي بوده است. به گونه اي که پيامبرگرامي اسلام(ص) در کلامي گوهر بار طلب علم و دانش را بر هر مرد و زن مسلمان واجب مي دانند.
« طلب العلم فريضه علي کل مسلم و مسلمة»

از آنجا که دستيابي به علوم و بهره وري از گنجينه هاي حکمت و دانش متناسب با هر عصر و زمان، ابزاري را مي طلبد. بي شک در دوران حاضر، رايانه به عنوان مفيد ترين و کارآمد ترين وسيله و ابزار اطلاع رساني، با توان سرعت و دقت بالاي خود توجه پژو هشگران و محققان جهان را به خود معطوف داشته است.

مؤسسه نرم افزاري احرار انديشه به منظور نشر معارف و علوم اسلامي و انساني، در راستاي فرمايشات و تاکيدات گرانقدر مقام معظم رهبري (دام عزه) بر لزوم جنبش نرم افزاري و روي آوري به علوم روز و مدرن، و با همکاري جمعي از نيروهاي متخصص، متديّن و متعهّد به آرمانهاي امام(ره)، مقام معظم رهبري(حفظه الله) و انقلاب اسلامي در سال 1388 (سال نوآوري و شکوفايي) آغاز به کار نموده است.

اين مجموعه خدوم و نوانديش، به لطف خداوند متعال و عنايات خاصه امام عصر(عج) و همکاري بسيار خوب و صميمانه اساتيد حوزه و دانشگاه و تلاش، جديّت و نوآوري گروههاي پژوهشي، فرهنگي، طراحي و فني و مهندسي خويش توانسته است در همين ابتداي کار نتايج و حاصل علم و ايمان همکاران خود را بوضوح نظاره گر باشد و با افتخار هر چه تمام تر محصولات و آثار ارزشمند خويش را به جامعه علم و دانش و مردم فهيم ايران اسلامي تقديم نمايد.

تلفن: 02537832381

عمده فعاليتها و خدمات :

1- تحقيق و پژوهش

2- فعاليتهاي فرهنگي و تبليغي

3- شناسايي، ارتباط با شخصيتهاي برجسته علمي و مذهبي بين اللملي به منظور تقريب، تبادل اطلاعات و معرفي چهره واقعي ايران و اسلام

4- تهيه و تدوين کتابهاي علمي و اسلامي

5- طراحي و توليد نرم افزارهاي علمي و اسلامي ( تحت ويندوز و وب)

6- طراحي و پشتيباني پايگاههاي اينترنتي علمي و اسلامي

7- برنامه نويسي ( تحت ويندوز، تحت وب و موبايل)

برخي فعاليت هاي صورت گرفته توسط موسسه احرار انديشه :

الف: بخش تحقيق و پژوهش

معاونت پژوهشي مؤسسه از بخش هاي اصلي و ستون اصلي مؤسسه احرار انديشه مي باشد ، آنچنان که جهت ارائه هر گونه محصول کتاب، مقاله، نرم افزار ابتدا نياز سنجي، برآورد تحقيقي، اهداف آن در اين بخش مشخص شده و پس از آناليز کامل طرح نسبت به پژوهش در موقوله موردنظر اقدام گرديده که در بخش پژوهش نيز علاوه بر گروه محققين داخلي مؤسسه (کارشناسان بخش حديث (موسوعه نگاري)، کارشناسان بخش رجال (سند شناسي)، کارشناسان بخش تاريخ و مهم ترين بخش گروه پاسخ به شبهات) معاونت پژوهشي مؤسسه با تعامل با ساير مراکز تحقيقاتي و پژوهشي در شهر قم از توانمندي علمي کارشناسان ساير مراکز نيز استفاده مي کنند و اين امر سبب گرديده که اين بخش (پژوهش) از قدرت بالايي در ارائه مطالب و مقالات و پژوهش هاي خود برخوردار باشند که خوب مستلزم زمان و هزينه بسيار براي اين بخش مي گردد، که به طور نمونه به چندين نمونه از آثار و تحقيقات اين معاونت اشاره مي کنيم:

1) فرقه ضاله وهابيت:

در اين تحقيق و پژوهش بيش از 25000 ساعت تحقيق و پژوهش (در مدت سه سال) با بيش از 6تن از کارشناسان بخش گروه پاسخ به شبهات مؤسسه و همچنين همکاري و تعامل نزديک با مؤسسه تحقيقاتي حضرت ولي عصر (عج) (از قوي ترين مراکز پاسخگويي به شبهات امامت و ولايت) و مؤسسه امام صادق (ع) (زيرنظر حضرت آيت الله جعفر سبحاني) و مؤسسه تخصصي کلام و مؤسسه آيت الله ميلاني و مرکز ابحاث الاعقائديه (زيرنظر حضرت آيت الله سيستاني) و همچنين نشست و جلسات متعدد با کارشناس خبره اين بخش همچون حضرات: آيت الله دکتر حسيني قزويني، آيت الله طبسي، آيت الله حسيني ميلاني، دکتر عصام العماد انجام شده که تحقيقات ارائه شده در قالب بررسي کامل تاريخچه اين فرقه ، اخبار و جنايات آن ، بررسي شبهات ارائه شده توسط اين فرقه ضاله و صدالبته پاسخگويي جامع و کامل به تمامي شبهات ، معرفي کامل مراکز پاسخگويي و همچنين مصاحبه و ارائه رزومه از مستبصريني که از اين فرقه ضاله خارج شده و به دين تشيعه وارد شده اند، چرا که در كتابها و آثارى كه گفتار و كردار پيامبر اكرم(ص) و خاندان و اصحاب و ياران آن حضرت و همچنين حوادث زمان آنان نگاشته شده است خالى از اشكال نبوده ونيست، زيرا نفوذ عقايد و افكار جانبدارانه با اغراض مذهبى و شخصى امرى ممكن و قطعى است كه در قالب احاديث و نقلهاى خبرى به درون اين آثار راه يافته است.

ولذا يكى از مشكلات بزرگ جامعه اسلامى وجود اخبار و روايات متضاد با اصول و مبانى شرعى و عقلى است كه در كتب تاريخى و روايى و تفسيرى اهل سنّت ديده مى شود و بر اساس آن فتواهايى نيز صادر كرده اند كه متأسّفانه موجب برداشتهاى نادرست از دين و متّهم كردن آن به ترويج خرافات شده است.

اين كتابها همان كتابهايى است كه بر اساس روايات موجود در آن مدّعيان دروغين اسلام ناب (وهّابيها) هر عقيده اى غير از عقايد خودشان را باطل و پيروان ديگر مذاهب اسلامى را متّهم به شرك و خرافه پرستى مى كنند و با استناد به برخى از روايات ضعيف و بى اساس و شرح و تفصيل آن كه در بعضى از كتابها آمده است ذهن و فكر جوانان و افراد غير آگاه را مسموم و راه تحقيق و انتخاب و شناخت صحيح را از آنان مى گيرند.

امّا غافل از اينكه كتابها و آثار متعلّق به خود آنان مملوّ از اخبار و نقلهايى است كه افراد آشنا به موازين شرعى را شرمنده و دين داران متعهّد را دچار حيرت و سر در گمى مى كند.

نهايت آنکه اين تحقيقات و پژوهش ها بدانجا رسيد که خروجي کار آنها به عنوان يکي از قوي ترين تحقيقاتي انجام شده در زمينه مبارزه با وهابيت شناخته شده است و نرم افزار توليد شده بر اساس اين تحقيقات به عنوان جامع ترين اثر پژوهشي تحقيقي جهت مبارزه با فرقه ضاله وهابيت معرفي گرديده است.

2) فرقه ضاله بهائيت:

در اين تحقيق و پژوهش که بيش از 18 ماه به طول کشيده شده و بالغ بر 15000 ساعت تحقيق بر روي آن انجام شده که در آن علاوه بر تحقيق و پژوهش توسط اين معاونت از خروجي فعاليت ساير مراکز و همچنين نشست هاي علمي متعدد با کارشناسان اين رشته همچون حضرات حجت الاسلام عزالدين رضانژاد، حجت الاسلام رستگار و حجت الاسلام نصوري و همچينن ديدارهاي مکرر با مراجع عظام و دريافت رهنمودها و همچنين استفتائات جديد وبسيار در رابطه با اين فرقه ضاله نيز داشته و از نتايج تحقيقاتي مؤسسات فعال در اين رشته نيز استفاده شده، چرا که بهائي‏گري به عنوان يک جنبش به ظاهر ديني در قرن سيزده هجري (نوزده ميلادي) در ايران پا به عرصه‏ي وجود گذاشت و به عنوان حرکتي عليه سنتهاي ديني و اجتماعي حاکم بر جامعه به حيات خويش ادامه داد. و در کنار حکومتهاي استعماري و در مقابل فرهنگ اصيل ملي – اسلامي قرار گرفت و به عنوان ابزار استعمارگران به کار رفت، و از همان ابتدا تاکنون به عنوان دشمن قسم خورده‏ي اسلام با استفاده از امکانات وسيع و استخدام آخرين فراورده‏هاي تکنولوژي جديد، شبهه‏ هاي تازه‏اي طرح نموده، اردوگاه ايمان را نشانه رفتند، بهائيت مي کوشد، با رخنه در اذهان، اعتقاد به امامت و مهدويت را کم رنگ نموده، شک و ترديد در خاتم الاوصيايي آن وجود شريف ايجاد نمايند. از آن جهت که دين مبين اسلام دين مبارزه با بدعتها و نفاقها است بر خود لازم مي دانيم در مقابل بدعت گران ايستاده و از آئين و دين و مذهب خود دفاع نمائيم و هميشه در زير پرچم حق باشيم.

نهايت آنکه نتيجه امر ارائه يک رشته تحقيقات کامل و مدون که به نوبه خود (به اذعان ساير مراکز تحقيقاتي فعال در اين رشته) براي اولين بار بود که در رابطه با مبارزه با اين فرقه با اين حجم بالاي مقالات و پژوهش تحقيق شده تا آنجايي که حساسيت هايي نيز بوجود آمده که تا حد تهديد براي اعضاي اين گروه پژوهش و مسئولين مؤسسه را نيز به وجود آورد.

3) مبحث مهدويت و منجي آخرالزمان:

يکي ديگري از فعاليت هاي اين معاونت ، تحقيق و پژوهش در رابطه با بحث منجي آخرين الزمان و ارتباط و بررسي آن از ديدگاه ساير اديان (مسيحيت، يهود، صهيونيسيم، بودا و …) مي باشد. مهدويت يا اعتقاد به منجي بشريت، مبتني بر پايه هاي محکمي است که برخاسته از براهين عقلي و نقلي مي باشد و يکي از مهم ترين اعتقادات اساسي مشترک ميان اديان سه گانه اسلام ، يهوديت و مسيحيت به شمار مي آيد. از اين رو تبين عقايد حقه اسلامي و شناساندن جايگاه و منزلت امام منتظر (عج) و پژوهش هاي نوين و کاربردي در اين زمينه، بسيار حائز اهميت مي باشد و در فضاي بحران خيز جهان کنوني به کارگيري زبان و دانش روز در اين مسير نقش بسزايي دارد، با توجه به توسعه فناوري اطلاعات و ارتباطات، برماست که همگام با عصر حاضر به دفاع از کيان ديني خويش قيام نماييم و با استفاده از اين ابزارهاي کارآمد به احياي فرهنگ مهدويت و انتظار برآييم.

در اين خصوص کارهاي شايسته و درخور توجهي توسط ساير مراکز به انجام رسيده که ما در انجام اين تحقيقات از تعامل و بهره برداري منابع تحقيقاتي ساير مراکز همچون مرکز تخصصي مهدويت، بنياد فرهنگي حضرت مهدي موعود، مؤسسه آينده روشن، معاونت فرهنگي مسجد مقدس جمکران، مؤسسه آموزش عالي سوره، مرکز جهاني آل البيت و … جهت غني تر شدن مجموعه تحقيقاتي خود استفاده کرده و در اين زمينه با توجه به بحث مدعيان دروغين نيز کاوش و تحقيقي وسيع انجام شد و همچنين بهره برداري از کلاس هاي آموزشي مراکز مختلف در رابطه با بحث انتظار که عزيزان واحد پژوهش مطالب را بصورت متن تبديل کرده و پس از خلاصه نويسي بصورت منابع درسي آموزشي ارائه داده اند.

4) فيش نويسي و پياده سازي سخنراني هاي تبليغي:

از صدر تاريخ تا کنون امري به تقدّس تبليغ دين و ارشاد مردم به سوي حق و حقيقت از بني آدم سر نزده است. به گونه اي که آنرا کار پيامبران و اولياء الهي معرفي نموده اند. بر همين اساس ذات مقدس الهي از فرزندان آدم پيامبراني را برگزيد و تبليغ رسالت خويش را بعنوان امانت خويش بدانها سپرد. همه انبياء الهي مومنان را به امر به معروف و نهي از منکر و تبليغ دين و معارف آن تشويق مي کردند و البته خود در اين امر گوي سبقت را از ديگران مي ربودند.با همه اين تفاصيل، ظهور اسلام را مي توان بزرگترين حادثه در اين زمينه دانست که قفل زبان را گشود و سخنوري را لباس ظهور پوشاند و عقل ها را به شگفتي انداخت.

لذا از ديگر فعاليت هاي اين معاونت پژوهشي، جمع آوري ، پياده سازي ، فيش نويسي و موضوع بندي بيش از 1000 ساعت سخنراني از اساتيد بزرگ کشوري در موضوعاتي همچون: پيامبر و اهل بيت، اخلاق، اجتماعي و فرهنگي، اعتقادات، اديان و مکاتب، ازدواج ، زنان، جوانان و همچنين جمع آوري و موضوع بندي و تقطيع بيش از 25000 فيش پژوهشي مي باشد که جهت انجام اين مهم، هفت تن از پژوهشگران اين معاونت بيش از يکسال مشغول انجام فعاليت بوده اند.

5) عرفان هاي نوظهور و شيطان پرستان:

در رابطه با مبحث شيطان پرستي و گروه هاي نوظهور معاونت پژوهشي مؤسسه بيش از دو سال است که شروع به تحقيق و فعاليت نموده و با توجه به کمي سابقه فعاليت فرهنگي در اين رابطه و همچنين نوظهور بودن آن در کشور (والبته متأسفانه رايج شدن و کاربردي شدن آن) امر تحقيق و پژوهش را با مشکل مواجه کرده و اين امر تاکنون بصورت فرسايشي بوده لکن نتايج تحقيقاتي بسيار پرثمري داشته آنچنانکه فهرستي کامل از گروه ها، نشانه ها ، شخصيت ها و … از شيطان پرستان جمع آوري شده و همچنين تحقيقات وسيعي در رابطه با مقابل با شيطان از ديدگاه قرآن و روايات و حتي از ديدگاه اديبان و شعراء نيز انجام شده که البته در آتيه نزديک مباحث تحقيقاتي آن تکميل و به صورت يک نرم افزار جامع ارائه خواهد شد.

من جمله فعاليتهايي که محققين اين معاونت پژوهشي بصورت گروه به گروه مشغول به فعاليت آن بوده و هنوز مبحث پژوهشي تحقيقي آن تکميل نيافته مي توان به مباحث ذيل اشاره نمود:

1) تحقيق و پژوهش در رابطه با فرقه صوفيه

2) تحقيق و پژوهش در رابطه با فرقه شيخيه

3) تحقيق و پژوهش در رابطه با مبحث ازدواج

4) تحقيق و پژوهش در رابطه با مبحث خانواده

5) تحقيق و پژوهش در رابطه با تربيت کودک

ب: بخش فرهنگي- تبليغي

1) شناسايي، ارتباط و دعوت از شخصيتهاي برجسته علمي و مذهبي بين اللملي به منظور تقريب، تبادل اطلاعات و معرفي چهره واقعي ايران و اسلام

¨ دکتر ويدمن :

از نويسدگان و روزنامه نگار مشهور آلماني است که برخلاف جو غالب بر غرب و رسانه هايشان نسبت به اسلام و مسلمانان نظرات متفاوتي ارائه مي دهد و اين مطلب را مي توان از دو کتاب ايشان به نامهاي” روسري” و “دشمن واقعي کجاست؟” برداشت کرد که در آن به انتقاد از تبليغات شوم غرب عليه حجاب و مسلمانان پرداخته است.

دکتر ويدمن در سفري که به ايران داشتند با برخي مراجع، علماء و بزرگان ديدار نمودند.

وي که به دعوت بخش بين الملل موسسه احرار انديشه براي ديدار با علماء و بزرگان قم دعوت شده بود با حضرت آيت الله العظمي مکارم شيرازي، آيت الله موسوي لاري، حجت الاسلام شهرستاني نماينده حضرت آيت الله العظمي سيستاني، پروفوسور لگن هاوزن از اساتيد موسسه آموزشي امام خميني(ره) و … ديدار و گفتگو کردند و پيرامون برخي همکاريهاي متقابل صحبت نمودند.

¨ برند پوت هوف :

آقاي برند پوت هوف از نمايندگان آلمان در پارلمان اروپا مي باشد که به دعوت بخش بين الملل موسسه احرار انديشه به ايران سفر کرد

وي که يک کاتوليک معتقد است در سفر به ايران علاوه بر ديدار و گفتگو با برخي مقامات دولتي از بعضي مراکز علمي و فرهنگي قم نيز بازديد نمودند.

2) فعاليتهاي تبليغي توسط گروه تبليغي احرار

گروه تبليغي احرار انديشه، مجموعه از نخبگان تازه مسلمان از کشورهاي خارجي و همچنين مبلغين حوزه علميه قم مي باشد که بصورت تشکيلاتي در مجامع علمي، فرهنگي و مردمي ايران و خارج از کشور به تبليغ و ترويج دين مقدّس اسلام مي پردازند.

ج : بخش توليد نرم افزار

1) نرم افزارهاي توليد شده:

1-1) نرم افزار شاخ شيطان

1-2) نرم افزار بهاء بي بها

1-3) نرم افزار سخنور

1-4) نرم افزار پنج تن آل عبا

1-5) نرم افزار پژوهش يار

1-6) نرم افزار انقلاب عاشورائي

1-7) نرم افزار پرس و جو

1-9) نرم افزار کتابشناسي پارس

1-10) نرم افزار مقتداي مسيح

1-11) نرم افزار جنت الاحرار

1-12) نرم افزار نور الاحرار

1-13) نرم افزار صوت الاحرار

1-14) نرم افزار خورشيد شرق

1-15) نرم افزار کتابخانه احرار

1-16) نرم افزار شيطان پرستي

1-17) نرم افزار غدير تجلي گاه ولايت

1-18) نرم افزار سلطان کربلا

1-19) نرم افزار يهود پژوهي

1-20) نرم افزار مسيح پژوهي

2) نرم افزارهاي در دست توليد (در مرحله نهايي):

2-1) نرم افزار ازدواج

2-2) نرم افزار گنجينه آثار

2-3) نرم افزار صوفيه

2-4) نرم افزار اخلاق و عرفان

2-5) نرم افزار موفقيت

2-6) نرم افزار عفاف و حجاب

2-7) نرم افزار پزشک خانواده

3) نرم افزارهاي تحت وب ( انجام شده) :

3-1) ويژه پيامبر اعظم(ص): alrasol.valiasr-aj.com

3-2) ويژه پرسش و پاسخ: pasokhgo.valiasr-aj.com

3-3) ويژه کتابشناسي: bookology.valiasr-aj.com

3-4) ويژه امام علي (ع): dorenajaf.valiasr-aj.com

3-5) ويژه غدير: ghadeer.valiasr-aj.com

3-6) ويژه نهج البلاغه: nahj.valiasr-aj.com

3-7) ويژه امام حسن مجتبي(ع): kareym.valiasr-aj.com

3-8) ويژه امام رضا (ع): toos.valiasr-aj.com

3-9) ويژه امام زمان (عج): shamim.valiasr-aj.com

3-10) ويژه حضرت معصومه (س): kareymeh.valiasr-aj.com

3-11) ويژه ماه مبارک رمضان: noor.valiasr-aj.com

3-12) ويژه امام حسین (ع)   http://sarallah.valiasr-aj.com

3-13) ویژه امام سجاد (ع) http://sajjad.valiasr-aj.com/

3-14) ویژه امام باقر (ع) Bagher.Valiasr-aj.com

3-15) ویژه امام صادق (ع)  sadeq.Valiasr-aj.com

3-16) ویژه امام کاظم (ع) http://babolhavaej.valiasr-aj.com

3-17) ویژه امام جواد (ع) http://babolmorad.valiasr-aj.com

3-18) ویژه امام هادی (ع) http://babolhoda.valiasr-aj.com

3-19) ویژه امام عسکری (ع) http://samarra.valiasr-aj.com

4) پايگاههاي اينترنتي(آماده شده):

سایت مکتبة التقریب http://almoltagha.com

سایت شبکه جهانی ولی عصر www.valiasr-aj.tv

سایت شخصی استاد محمود کریم حقیقی http://ostadhaghighi.ir

سایت محبوبترین:   http://mahbobtarin.ir

4-1) سايت خبري صابر نيوز www.sabernews.com

4-2) سايت مؤسسه تحقيقاتي حضرت ولي عصر (عج) www.valiasr-aj.com

4-3) پايگاه اطلاع رساني حجت الاسلام طباطبايي اشکذری  www.tabatabaey.com

4- 4) پرتال تخصصي پرسش و پاسخ براي مؤسسه در راه حق www.porseh.net

5- 4) پرتال تخصصي پرسش و پاسخ براي دفتر مرجع عاليقدر حضرت آيت الله شبيري زنجاني www.q-zanjani.ir

برخي از جوايز و عناوين کسب شده توسط موسسه احرار انديشه :

اثر برگزیده برای نرم افزار «کشف الرجال» در نمایشگاه اطلاع رسانی علوم اسلامی سال 83

اثر برتر برای نرم افزار «الرسول» در نمایشگاه پیامبر اعظم (ص) سال 85

رتبه اول بهترین ابزار تولید محتوا برای نرم افزار «پژوهش یار» در چهارمین جشنواره رسانه های دیجیتال سال 89

رتبه اول در بخش نرم افزارهای رسانه های برای نرم افزار «شمیم گل نرگس» در سومین جشنواره آخرین منجی سال 89

رتبه سوم بهترین اثر فرهنگ نامه ای و دانشنامه ای و دایرة المعارفی برای نرم افزار «پنج تن آل عبا» در پنجمین جشنواره رسانه های دیجیتال سال 90

تندیس بهترین اثر با موضوع پایداری و بیداری اسلامی برای نرم افزار «شاخ شیطان» در پنجمین جشنواره رسانه های دیجیتال سال 90

اثر برگزیده برای نرم افزار «در حریم طوس» در سومین جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در رسانه های دیجیتال سال 90

رتبه دوم برای نرم افزار «درّ نجف» در نخستین جشنواره رسانه های علوی سال 90

دریافت نشان بلورین برای سایت «مؤسسه تحقیقاتی حضرت وی عصر (عج)» به عنوان برترین پایگاه اینترنتی برخط اختصاصی- معارف و فرهنگ اسلامی در ششمین جشنواره بین المللی رسانه های دیجیتال  سال 91

کسب نشان سرآمد برای سایت «مؤسسه تحقیقاتی حضرت ولی عصر(عج)” به عنوان بهترین پایگاه اینترنتی در زمینه تبیین مبانی مهدوی در نخستین جشنواره رسانه های دیجیتال مهدوی سال 92

رتبه اول برای سایت «در حریم طوس» به عنوان برترین پایگاه اینترنتی در دومین جشنواره رسانه های رضوی سال 93

تندیس بهترین اثر برای نرم افزار موبایل «درّ نجف» در دومین جشنواره رسانه های علوی سال 95

تقدیر بابت نرم افزار نرم افزار چندرسانه ای «غدیر خم» در دومین جشنواره رسانه های علوی سال 95

دریافت نشان تقدیر جهت نرم افزار اندروید «خورشید شرق» در چهارمین جشنواره رسانه های دیجیتال رضوی سال 95

لوح سپاس بابت نرم افزار اندروید «خورشید شرق» در نهمین جشنواره بین‌المللی کتاب سال رضوی سال 95

رتبه دوم  بابت نرم افزار اندروید «کتابخانه ثامن الائمه» در پنجمین جشنواره رسانه های دیجیتال رضوی سال 96

رتبه سوم بابت نرم افزار ویندوز «در حریم طوس» در پنجمین جشنواره رسانه های دیجیتال رضوی سال 96

شایسته تقدیر بابت نرم افزار اندروید «خورشید شرق» در پنجمین جشنواره رسانه های دیجیتال رضوی سال 96

رتبه اول بابت نرم افزار تحت وب «دانشنامه نماز» در بیست و ششمین اجلاس سراسری نماز با عنوان «نماز و فضای مجازی» سال 96

رتبه اول بابت نرم افزار  ویندوز «دانشنامه نماز» در بیست و ششمین اجلاس سراسری نماز با عنوان «نماز و فضای مجازی» سال 96

رتبه اول بابت نرم افزار اندروید «دانشنامه نماز» در بیست و ششمین اجلاس سراسری نماز با عنوان «نماز و فضای مجازی» سال 96

رتبه اول بابت نرم افزار تحت وب «دانشنامه نماز» در جشنواره «نماز و فضای مجازی استان خراسان رضوی» سال 96

رتبه اول بابت نرم افزار اندروید «دانشنامه نهج البلاغه» در یازدهمین جشنواره رسانه های دیجیتال در بخش «خانواده و سبک زندگی»

رتبه دوم بابت نرم افزار اندروید «دانشنامه نماز» در یازدهمین جشنواره رسانه های دیجیتال در بخش «مسجد و مناسک دینی»

1395-05-27_20-43-59

11

12

14

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *