2017 November 20 - دوشنبه 29 آبان 1396




سايه هاي شوم
کد خبر: ١٣٩٤٦ تاریخ انتشار: ٢٦ شهریور ١٣٩٢ - ١٠:٣٢ تعداد بازدید: 1282
سايه هاي شوم

آورندگان شيطان پرستي به ايران شامل افراد و گروه هاي ذيل مي باشند:
- تحصيل کردگان و سرخودگان اجتماعي در خارج از کشور که عمدتاً دچار خسارت و شکست هاي سنگين مادي و معنوي شده اند.
- فرزندان منافقين فراري، سلطنت طلب ها، مفسدان اقتصادي رژيم پهلوي که قبل و بعد از انقلاب موفق ...

حاملان شيطان گرايي
آورندگان شيطان پرستي به ايران شامل افراد و گروه هاي ذيل مي باشند:
- تحصيل کردگان و سرخودگان اجتماعي در خارج از کشور که عمدتاً دچار خسارت و شکست هاي سنگين مادي و معنوي شده اند.
- فرزندان منافقين فراري، سلطنت طلب ها، مفسدان اقتصادي رژيم پهلوي که قبل و بعد از انقلاب موفق به فرار از کشور شدند.
- افرادي از خانواده هاي بسيار ثروتمند داخل کشور که عمدتاً داراي روابط خانوادگي و... با خارج نيز مي باشند.
- جاسوسان سازمان اطلاعاتي و امنيتي آمريکا و رژيم صهيونيستي که با هدف استحاله ي فرهنگي وارد کشور شدند.
- فعالان حوزه ي هنر و موسيقي که با کشورهاي ديگر علي الخصوص آمريکا، انگليس، کانادا و استراليا در ارتباط بوده و بنا بر دلايل حرفه اي و شغلي مسافرت هاي متعددي داشته اند.
اما نکته ي اساسي اين است که حداقل 90% از افراد شاخص وارد کننده ي شيطان پرستي به ايران، فاقد تحصيلات دانشگاهي و خانواده ي سالم مي باشند.

آشنايي با مراسم کليساي شيطان پرستان
کليساي شيطان در سال 1966 در شيکاگو توسط «آنتوان لاوي» بنيان گذاشته شد. لاوي خود را «اسقف اعظم کليساي شيطان» مي نامد و لقب، پاپ سياه را براي خود برمي گزيند. در کليسا قرار مي گيرد اما اعمال غير متعارفي را انجام مي دهد.
اعمالي چون استفاده و نوشيدن خون، غسل تعميد با خون و استفاده از اجساد مردار حيوانات جزيي از شعائر آنها به شمار مي رود. به بيان دقيق تر؛ زناي با محارم، تجاوز و سوء استفاده جنسي از کودکان در انظار عمومي، عريان شدن در ميان جمع همراه با رقص آتش، همراهي با موسيقي دهشتناک و مدرن و استفاده از نمادهايي که گاهي صهيونيستي است، بخش ديگري از شعائر شيطان پرستان است.
استفاده از مشروبات الکلي، مواد مخدر و موادي که در زندگي مورد توجه نيستند و اکثراً ناپاک به شمار مي روند در شيطان پرستي مباح است. در واقع در اين آيين ناپاکي جايگزين پاکي مي شود.
همچنين در اين آيين هيچ گونه، حريم و يا خط قرمزي وجود ندارد. مسئوليت پذيري انسان ناديده گرفته مي شود، همه چيز در زمان حال وجود دارد. مردان زن پرست، دختران تن پرست، چشمان هرزه بين و گام هاي هرزه پو.

موسيقي شيطان پرستان
گروه هاي شيطان پرست، راه هاي گوناگوني را جهت جذب افراد به کار مي گيرند و اغلب از راه علايق عمومي وارد مي شوند. موسيقي همواره به عنوان يک عامل مرکزي براي جذب جوانان و نوجوانان بوده است. توصيه اي که شيطان پرستان در مورد موسيقي، ناگزير به انجام آنها هستند به شرح ذيل است: شنيدن آهنگ هاي تند، همواره با خشونت که وحشت و نفرت را با خود دارد.
موسيقي شيطان پرستان موسيقي ديوانه کننده اي است که در عين تندي و آسيب رساني به مغز، القا کننده ي نفرت به شنونده و نهادينه کردن حس نفرت در وجود اوست. موسيقي اي که ريشه در موسيقي بي ريشه ي جاز دارد. جاز که از موسيقي Yiddish يهوديان گرفته شده، در همه ي زواياي ذهن جوان آمريکايي و... رخنه مي کند، به طوري که مايکل جکسون يهودي را از تمام مقدسان کليسا برتر مي دانند. روزي گروه بيتل ها از سر مزاح اعلام کرده بود که از خدا نيز معروف تر است و امروز گروه هاي موسيقي شيطان پرست عملاً پرچم جنگ با خدا را برافراشته اند.
اهانت به اديان به عنوان آزادي بيان در تصنيف هاي خوانندگان شيطان پرست ترويج و تبليغ مي شود.
شيطان پرستان موظفند همواره خشم و نفرت خود را به مسيح و ساير مقدسات اعلام دارند. آنان خوانندگان بسيار خشني را که در صدايشان مي توان غرش حيوانات وحشي را شنيد، سمبل قدرت شيطان پرستي مي دانند که کمبود و نياز خود را با خشونت زياد رفع مي کنند.
در موسيقي هوي متال شيطان پرستان، راک و پاپ، متون کفرآميز بسياري يافت مي شود.
در اين ترانه ها مسيح با مواد مخدر مطابقت داده شده و برهنه بودن عيسي را با شهوات جنسي يکي دانسته اند. يکي از خوانندگان محبوب شيطان پرستان «مرلين منسون» نام دارد. او خواننده ي ضد مسيح است که داراي فلسفه اي منفي باف است. بعضي او را شيطان بزرگ مي نامند و عده اي به او فرستاده ي شيطان مي گويند. عقايد او که در موزيک هايش به نمايش درمي آيد اين است که انسان را موجود پست مي نامد. او خود را خدا مي داند و مي گويد هرکس خداي خودش است او دشمن مسيح است. او در يکي از کنسرت هايش انجيل را پاره کرد. منسون در ديدار خود با آنتوان لاوي (مؤسس کليساي شيطان) توسط لاوي عنوان کشيش را دريافت کرد.

چرا عده اي، از شيطان پرستان پيروي مي کنند؟
انسان هايي که از درون، افسار گسيخته هستند و به آرامش دروني و آسايش بيروني دست نيافته اند، به دنبال ملجا و جايگاهي براي جبران افسار گسيختگي خود هستند، شيطان پرستي بهترين ملجا و پناه براي اين افراد است.
در شيطان پرستي همه چيز مجاز است، در اين آيين سياه، هر نوع لباس و پوشاک و هر نوع خوراکي مجاز است و هر نوع رفتار و ادبياتي بدون محدوديت و بدون هيچ ساختار مشخصي آزاد است.
انسان افسار گسيخته اي که از محدوديت فراري است و مسئوليت اعمال خود را به هيچ عنوان نمي پذيرد، بهترين ملجا و پناهش شيطان پرستي است. شيطاني که از عالم تاريکي و عمق بدي و زشتي، ندا مي دهد که: «آزادي مطلق و هر آنچه که مي خواهيد نزد من است. به سوي من بياييد بدون هيچ محدوديتي.» شيطان با شيپور انکار خودش، بسياري از انسان ها را به سمت خود مي کشد و موجب مي شود تا شاخه اي در دين پژوهي تحت عنوان «شيطان پرستي» بوجود بيايد.

آشنايي با مراسم حج شيطان پرستان
آنچه در اين قسمت مي خوانيد، نتيجه ي يک مشاهده ي عيني است که يکي از محققان انجام داده است.
«لالش»، نام روستايي در مرکز کردستان عراق است. اين پرستشگاه همانند آتشکده اي بزرگ است که از سه قسمت تشکيل مي شود: 1.شبستان 2.محوطه ي حياط 3.صحن دوزخ (محلي که مراسم حج در آن برگزار مي شود.)
طاووس ملک نزد يزيديان همان شيطان است و آنها معتقدند که برآدم برتري دارد. آنها شورش شيطان و سجده نکردن او در برابر انسان را شورشي برحق مي دانند. بخش مهم اين مراسم، پرتاب دستمال به سنگ برجسته اي است که از ديوار غار بيرون زده است.
اين مرحله اصلي ترين مرحله ي حاجي شدن است که با چشمان بسته از فاصله ي هفت متري دستمال سياه بزرگي را به طرف سنگ پرتاب مي کنند و هرکس سه بار موفق شود اين عمل را انجام دهد حجش قبول است. در غير اين صورت بايد دو روز بعد بازگردد و دوباره اين عمل را انجام دهد.
بهتر است بدانيد که: وضعيت فعلي شيطان پرستي در ايران در پنج بخش خلاصه مي شود:

1. تحرک در اينترنت
وبلاگ نويسي، گفتگو در محيط ياهو و سايت ها، دريافت خبرنامه ها و ... ازجمله تحرکات اينترنتي شيطان پرستان ايراني است که تاکنون نيز ادامه دارد.

2. ترويج نمادها
مغازه ها و اصناف فروشنده ي زيورآلات نقره اي، فروشگاه هاي پوشاک جوانان و بانوان علي الخصوص در شهر تهران وظيفه ي عمده ي ترويج شيطان پرستي در داخل کشور را برعهده دارند. در برخي موارد حتي مي توان اظهار کرد که فروشندگان و مديران کمترين اطلاع از محتواي عمل خود ندارند. همچنين گفتني است برخي از چهره هاي مطرح موسيقي پاپ و متاليکا در تهران و شهرستان ها از طرق مختلف اين نمادها را حمل، معرفي و به صورت مستقيم و غيرمستقيم به ترويج آنها مي پردازند.
سايت ها و وبلاگ هاي فارسي زبان نيز نقش عمده اي را در گسترش و معرفي اين نمادها ايفا مي کنند.

3. ترويج متاليکا
گروه هاي موسيقي متاليکا همچون گروه «رامان» و گروه (PSD) که توسط «بابک خواجه پور، ژانو باغوميان، لويک يوميان و کارن آراکليان اداره مي شود به عنوان شاخصي از فعاليت رو به گسترش گروه هاي متاليکا قابل ذکر هستند.

4. پارتي هاي شبانه
پارتي هاي شبانه «رپرها»، جشن هاي فارغ التحصيلي و مهماني هاي خاص دوستانه همواره به عنوان کانون فعاليت شيطان پرستان قابل ذکر هستند. در اين مراسم هر بار گروهي از جوانان با انواع و اقسام مختلف انديشه ها و ظواهر شيطان گرايي آشنا و يا جذب آنها مي شوند.


محقق: ع. اميني


Share
* نام:
ایمیل:
* نظر:

پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین مطالب


صفحه اصلی | تماس با ما | درباره ما | آرشیو | جستجو | پیوندها | گالری تصاویر | خبرنامه | نظرسنجی | جغرافیای شیعه | آب و هوا | RSS
طراحی و تولید: مؤسسه احرار اندیشه